Friday, March 5, 2010

Jumaat..my favourite day

hee.. yeayea esok sabtu, takyah kerja. mana la husband aku ni tak sampai2 lagi amik aku. dh la kt ofis ni sgt sejuk, wlpn ekon dh off. malam ni nk makan apa ek? tapau hari2 pun jemu jugak. tapau pun tapaula..asalkan aku ada masa utk main2 ngn Iris n Asif. rindunya kat anak2 mama tu. apala depa tgh buat kt nursery lani.sabaq no, tggu mama amik satgi.

malam ni aku nk kemas2 umah siap, nk basuh semua baju siap2, nak mop lantai, nk kemas dapur, so esok buleh merilek ja bersama my hubby n my anak2.. Esok nk buat apa?? esok aku nk buat kerja opis, tapi bulehka..kekekeke, mesti sat ja buat, pastu Iris mesti kacau nk tlg aku, tlg aku punahkan laptop.last2 aku pun off ja la semua..hahaha..Iris..Iris, rindunyaaaa... nanti Asiff pulak kacau mama. macam mana la muka asiff besar2 nanti. mesti sebijik macam muka abah. takpa.. i likee...

No comments:

Post a Comment

.