Friday, May 14, 2010

n3 hari ni..

selamat hari jumaat..
*
*
*
agak terlambat hari ni update blog kesayangan ni.
bukan apa, pagi tadi kalot p meeting..padahai gantikan org jer.. kekekee.. tgk2 miting sampai kol 1.
satgi kol 3 kena g eskot vendor tgk server.. bermasalah sungguh ler server sistem aku ni. ni belom pilot run lagi.
huwaaa..gerun rasanya..agak2 pukul bapa la setel keja2 kat myloca tu..nk balik kemas umah ni mlm ni. kakak husband aku nk dtg.. 2 family kakak dia nk mai..
ni dlm kepala aku dok pikiaq nk bawak geng2 tu p jln mana laa.. takat2 shopping kompleks dh bosan agaknya..
husband aku soh bawak pi zoo. kakakakaka.. tak abeh2 zooo...
okeyla.. nk kena sambung kerja2 terbengkalai aku ni..kang mlm ni termimpi lagi user aku.
doakan aku sukses menempuhi ranjau2 dan cabaran di sini. semoga aku lebih matang dalam alam pekerjaan ni.
ameennn...

No comments:

Post a Comment

.