Wednesday, May 11, 2011

akhirnya,,

setelah berzaman tunggu..akhirnya petang kemarin..dekat nk malam dh kot agaknya.. result induksi aku and the gang kluaq jugak.. akhirnyaa.. alhamdulillah..

moral of the story.. kena ugut depa nu macam2..baru depa kalot.. nak kata tak follow up..rasanya semua org dok follow up tak kira masa.
moral of the story jugak.. kalau kita diberi seswatu tanggungjawab..buat la dengan sepenuh hati. jangan buat sambil lewa..lagi2 kalau melibatkan masa depan orang..penaya orang ja nanti.. 
dengarlah leteran aku neh pagi2 buta..

kisah disebalik result ni..
ptg marin on the way balik dr opis..nk ke Bangi..p klinik..Asiff selsema.. aku masuk2 ja dlm kereta..Iris punya sluaq dh basah..rupanya dia kencing dlm seluaq.. dalam kereta.... uwaa.. lani dia dh tak pakai pampers dh.. kalau kat umah kalau dia nk terkencing, berlari sakan la dia masuk toilet.. tp kalau dalam keta??? rupanya abahnya suh dia kencing ja.. abahnya tgh drive.. huwaaaaaaaaaa... seb baik ada lagi sepasang baju dr nursery tak pakai lagi.. time2 tu jugak kwn aku tepon.. byk kali lak tuh.. malangnya lepas tu aku kol balik..tepon aku mcm kena bar ja.. kakakakakkaka.. 

pagi ni dtg opis, baru la kawan aku kaborkan ke aku.. dh kluaq result ptg marin.. lega yang amat..

hahhh..abis dh kesah itu...
okey bubbye,,mari kita sambung kerja..

2 comments:

  1. woit...lame gile plak nk dpt result. result induksi umum tu la yg paling ditunggu-tunggu lps result exam undang-undang. klu gagal, kejadah nk ulang semua lps tunggu staun lebey. membazir mase org menunggu. emosi sket..hehehe

    ReplyDelete
  2. tu la pasaii..tu yang semua org hangin tahap dewa tu. seb baik smeua lulus weh.. padahal group aku 42 orang ja weih..bukan 420 org pun.. mmg slow tahap slow cooker.. slow cooker pun lagi laju agaknya.. hahahaha..

    ReplyDelete

.