Tuesday, June 21, 2011

persiapan rapi @@ unit rawatan rapi @@ icu

persiapan rapi la ni kononnyaa..sampai takdan nk p breakfast secara berjemaah dgn sahabat handai pagi ni..
uhuhuhu..sungguh takleh lena semalam.. bangun pagi pun ala2 mcm nk cepat ja sampai opis. aku risau punya pasal. risaunya kalo nak ngadap awek sorg neh..yer laa..awek yang dh bergelar dato'. huwaaaa... orangnya agak serius.. ya allah..apa2 pun selamatkan la hambamu yang lemah ini.

aku dh siap print segala benda yang perlu diprint.. dah settle semua..cuma hati ni mcm tak sedap jaa.. macam ada petanda tak baik.. uwaa..senang cakap..baik jadik suri rumah..pikirkan hal suami dan anak2 dan rumahtangga..tapi..ntahlaa..

okeylah..doakan utk aku satgi kol 8.30 pagi ekk..semoga aku diberkati..
apa2 pun aku telah berusaha yang terbaekkk... tapi kalo tak dapat memuaskan hati semua orang nak buat camna..
berserah sajorrrrk..

No comments:

Post a Comment

.