Friday, July 1, 2011

yezza.. ari jemaattt sudaaaa..

asal masuk hari jumaat mesti aku suka lebey.. mestila kan.. esok dh cuti 2 hari..
dah 1 Julai dah arini. kejap sungguh masa berlalu. pejam celik pejam celik dah lebih setengah tahun..
semoga aku lebih rajin bekerja dan ikhlas dalam melakukan segala tugasan dan tanggungjawab..  
cuba memujuk dan memupuk hati aku untuk bekerja bersungguh-sungguh tanpa merungut (aku mmg suka merungut)..
uwaaaa..

hari ni tercari2 lipstik colour kegemaran aku.. baru teringat..dh abis dikerjakan oleh Asiff anak teruna sorang tu..
aku dh ngantuk sgt ptg tu.. abahnyer dok ralit main game sampai tak perasan anak teruna dia dok gigih main lipstik..padan la diam ja tak bergerak dari sofa.. rupanya dok mengorek lipstik.. abis sofa kena lipstik.. dan lipstik itu tidak dapat diselamatkan sudahhh..uwaaa...warisan dari kakaknya lah ni..dulu kakaknya suka main lipstik..rupanya2 anak teruna ni pun dh pandai bukak beg mekap aku yang berzip.. hancuss lipstik..
ptg ni kena p cari la yg baru..
 server development ni mmg menghangatkan hati aku.. rasa nk bako jerrr...
selow sungguh2 hati.. heran hakuuu...
pagi2 buta dh selow mcm siput.. aku dh check usage tak sampai 50% pun..
ni nak naik angin ni.. (ha..merungut jaa pulak)
kalo nk kena hack..hack kan terus sampai xleh pakai langsung.. hahahaha..
selow2 ni nyusahkan idup staf2 haku nk buat keja depa.. sabaq la noo...
nnt aku pikiaq mcm mana nk buat..
seb baik yang server production agak laju sikit laaaaa.. tu pun sikit jaaa pun lajunyaa

gambaq ni pakcik gugel bagi..



1 comment:

  1. ahaha, aku suke jumaat gak sbb esok sabtu, aku nak tidoooo jer, claim balik tido tak cukup, rehat tak cukup weh. harap2 xde yang mengaco aku ngn MZ esok.

    ahaha mesti asif duk perati jer iris dulu masa dia main lipstik ko. pahtu dalam hati duk kata, bila la turn aku lak ni, gerammm jer tengok lipstik tuh

    ReplyDelete

.