Tuesday, March 27, 2012

as-salam dan selamat petang semua...

hari yang agak letih, pagi tadi pi hospital tuanku ampuan rahimah, klang..
tapi aku ingat kata-kata opismate aku ni pagi tadi sebelum aku bergerak, "berkat gaji ko!"
tapi pada pendapat aku la kan...nak berkat kalau jangan merungut kot..hahaha..
macam aku ni merungut jaa sama naik dengan kerja..
so lepas ni insyaallah walau macam mana tension pun, aku takmau merungut..
merungut atau buat luahan perasaan kat Yam and Fara ja lah..
mampos la korang dua orang muntah darah dengar luahan aku pagi2 time breakfast..
kakakaka..layankan ajer sampai bernanah telinga..
kalo tak, ada jugak kawan korang ni kena pool kat jpa sebab gila mereng..

jadi sempena semangat yang suam2 kuku ni aku tujukan lagu kat bawah ni untuk aku..
juga untuk kawan2 semua yang memang tengah pulun siapkan kerja tuh..
kakakakakaka..


Disini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Disini tersemai cita cita
Bercambah menjadi warisan

Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini

Betapa
Dibumi ini ku melangkah
Keutara selatan timur dan barat
Ku jejaki

Aku
Bukanlah seorang perwira
Gagah menjunjung senjata
Namun hati rela berjuang 
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Aku lah penyambung warisan


2 comments:

  1. mai klang kot nk singgah shah alam.. ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau p klang dapat masalah ja dari hospital, mmg malas nk singgah mana dah..kakakaka

      Delete

.