Thursday, April 26, 2012

lapaqnyaaa

serius time ni aku lapaq...
semalam masuk kerja, tapi pagi saja, masuk pukol 10.30 aku ajak laki aku p klinik..
tak leh tahan dah demam.. p klinik, rupa2nya tonsil again.. 
last week pun aku dah kena tonsil..so dapatlah mc sehari semalam..
huwaaa... mencinyaa aku tonsil niii..
hari ni alhamdulillah demam dah okey, cuma tonsil stil terasa la sikit2..
tapi aku okey ja boleh tahan lagi..
kerja pun wajiblah very the productif..
sebab isnin and selasa kemarin nih aku tadak di opis, 
p pantau sistem aku kat hospital melaka, alor gajah and jasin..
sampai ke labour room haaa sampai..
kakakaka..aku mmg minat kalau kerja2 undercover kat labour room tu..
semua benda aku siasat nurse2 kat situ...
apa2 pun kerja mesti jalan..mesti kuat semangat..
pulun sehingga berjaya...
yes..i can do it..and i can manage it..
alhamdulillah allah swt permudahkan segala urusan..
anggapkan segala kesusahan tu sebagai cabaran..
bukan senang nak dapat gaji tiap2 bulan ni..
inilah jerih perihnya..

yeahh..esok jumaat..hari yang ditunggu-tunggu dari hari isnin..hahaha..
aku tak jadik balik kampung.. kisahnya sebab demam.. 
pastu 13 hb may nanti nak ke bengkel pulak 5 hari..
so baik aku rest saja di rumah...
mizz yana..jommmm homedec 2012....

4 comments:

  1. sabar ye puan syalinda...semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks suraya...syok betoi 2 bos takder ni..kahkahkah..

      Delete
  2. Jadi ka linda...jom homedec,ahad kita g awai sket kang full parking.apa apa sms aku tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku ON..kekekeke..dengan anak2 lagi tu..sebab nursery tutup hari ahad. kalo hari sabtu, mmg tinggal nursery budak2 tu..

      Delete

.