Tuesday, August 14, 2012

dah nak abis waktu rehat

yeahh..aku dah dapat ic baru, buat kemarin lepas miting kat jpn tu..
aku pakai gambaq lama juga..
gambaq masa umoq 19 tahun..hahahahaa..
kali ni punya ic, terang benderang muka aku..
biasalah nak perasan awet muda sat dengan ic tu..
kekekekekeke..
depa tebuk lubang kat ic lama, pastu bagi kat kita balik..
buleh la buat kenang kenangan..

aku start cuti jumaat ni, dah apply cuti dah kemarin..
syoknyaaa...
sebelum balik kampung, wajiblah basuh baju2 and kalau boleh settel lipat...
aku bertolak balik kampung jumaat malam..
so siang2 jumaat tu kena pulun kemas umah siap2..
haihh..cepatlah hari jumaat...
tak sabaq dah ni..heeee...
walaupun baju raya aku ntah ke mana, tak kisahlah..
baju boleh dibeli..balik kampung beraya lagi penting..ayat sedapkan hati
okey ar, aku nak call tailor ni..
dengan harapan di hujung tanduk..
siaplahh baju raya aku oii...



9 comments:

  1. Replies
    1. geramnya haku..tak siap lagi..truih beli lain ja lah baju aku tu..habis la tak sedondon aku dgn iris di pagi raya..

      Delete
  2. tak siap bole beli len linda..kekekeke..weh, aku dah dapat tudung fareeda..tapi bukan fareeda..tudung hajra.kekekekee..sale sehelai rm90 dua helai 150..NP rm165.sebijik la mcm fareeda.kain pun sama.brooch ja lain.betoi la cantik ja nmpk bila pakai..aku dah terjebak sudah....pi beli cepat.byk lg warna cantik2.kalo ada lagi la..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudiaa..hajra kat jalan TAR nu haa..hahahaa..nanti akan diusahakan..menci aku, aku baru call cina tu, tak siap lagi daa baju..takpa ada sehari lagi esok malam aku bagi masa..mencikkkkkkkkkkk

      Delete
  3. siap la baju hang.. fuuhhhh.... ekekeke

    ReplyDelete
  4. Tak siap baju raya tu Linda?. Ish ish ish.... kesian. Takpe.. baju raya tu simpan buat pegi open house plak hujung2 raya, utk blk kg beli je ready made yg tanah dia sama2 kaler ngan Iris punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, semalam dah selamat beli dah baju, tanah tak sama kaler dgn baju iris, tapi bunga ja sama kaler..huhuhu..yang sama tanah takdak size lah hapa la..macam2 hal la kan last2 minit ni..

      Delete
  5. siannya baju raya x siap lg...tapi andai kata memg x siap...terpaksa la beli baju ready made je kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mass, memang dah selamat beli dah semalam..huhuhu...tapi tak berapa nak sedondon..uwaaa

      Delete

.