Wednesday, October 17, 2012

hari makan free

mai opis pagi tadi, dapat parking sebelah blok opis aku ni..yeaaa..
awai la aku sampai umah hari ni..alhamdulillah...
buleh bawak anak2 aku pi taman...
kemarin kat parlimen, pi parlimen and balik parlimen dengan husband aku..
seb baik dia di dayabumi..dekat ja laa..
bestnyaaaa dapat p keja balik keja dgn husband..
rasa macam dah lama tak berkereta sekali ke opis..
dulu bertahun2 aku dok jadi co-pilot..
dari start kawen, sampai la ke bulan 8 2012..tengah2 bulan 8 aku dah start bawak kereta...
huhuhuhu..bestnya kalao husband drive kereta..
lani pagi2 mesti nak kluaq awai..maklumla nk berebut parking..kahkahkah..
bila la nak ada parking sendiri..kuangkuangkuang...
hari ni mai opis, ada lawatan dari orang INTAN..lawatan ke pusat data..
lepas tu satu opis dapat makan free..bihun sup a.k.a mcm bihun soto jugak..
okey la kan..makan free, jimat belanja..
cafe kat bawah ni dah la bau ja kat baju and tudung..
melekat...
ni dalam kepala otak aku ni tengah dok pikir sesuatu...nanti la..bila dah okey aku story...
hahahhahaaa..idea mengarut aku ni...mesti mak aku pangkah 200%..

6 comments:

  1. Replies
    1. idea tak ketahwan hala aku ni..nnt kita sembang2...wei sabtu ni aku pi usha umah..siap dah...alhamdulillah

      Delete
  2. weh, kt aku station ni pun cafe dia kan, adoiii spoill betol. ko turun mkn lepas tu naik, mesti bau cafe tu ikut skali, siap terkepung dlm lif, pastu lekat kt baju lak eiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoii..melekat abis baju tudung..kwn aku siap bwk perfume kat opis.hahahaa

      Delete

.