Friday, January 18, 2013

mr kabab dan D'Jasmin

hari ni lunch tadi p makan kat mr kabab presint diplomatik tuh...
awek cun dua orang tu mai amek aku..pastu aku ajak sekali geng dari opis ni sorang...
hehehehee...makan punya makan sampai abis, baru tingat tak amek gambaq..
hari ni makan roti nan dengan tandorii...feveret aku la tu kalo p makan kat situu...
ayaq pulak teh ais..hahahaha..macam tak ngam ja..mula2 nk order manggo lassi..
skali tengok harga dah naik pi 7 rengget..truih cancel..
biasalah kann..azam tahun baru adalah perbelanjaan berhemah...
walaupun untuk makan.
huwaaa...make up, kasut tudung dan kain pasang kena tolak tepi dulu...
sebenanrnya tengah menyimpan untuk satu projek lain neh...
nanti lah aku story...orang2 gaji tak seberapa banyak macam aku ni
kenalah simpan duit kalo nak something...takleh beli teruih..
apa pun syukur alhamdulillah...allah swt bagi rezki selama ni..
(ingat syalinda...ingatt...jangan merungut...jangan boros)

TETAPI!!!!TETAPI dan TETAPI
tadi lepas makan pi tengok pembukaan tudung D'Jasmin..
ada artis tadi, siti nordiana, pastu pengacara wanita hari ini tu teh shuhada tuu..
kedai tu satu line dengan mr kabab tu jugak, kat diplomatik presint 14 tuh..
uwaaaaaaaaa...
haku dah tangkap cintan sama itu tudung pink ala2 shawl tuuu...
camnoo nehhh....
sangat matching dengan 3 pasang baju aku...
camnoo nehh..camnoo...
kalo dah kaki perabih duit tu...memang dugaan betoi..
nafsu semata-mata kah ini???
buleh tak tidoq malam satgi..(overrrRR)
suamiku sayang, kalau nak bagi adiah besday tahun ni  'in advance' pun buleh gakk..
bagi awaii...
seriuss cantik, aku berkenan...
harga tudung kat situ, boleh tahan gakla..
anak tudung inner neck tu pun 29 hengget..
bak kata kawan aku, kat pasar malam 5 rengget jaa..
kahkahkahkah....
haruskahh ku pendammm hasrat ku ini???
semoga esok ada rezki aku untuk mendapatkan itu shawl...



12 comments:

  1. mengata aku ek tadi..rupanye ko yg xtido malam dok teringat tudung tue..harus malam nie ko dok sebut beratus kali dpn fendi..dgn harapan dia akan belikan. hahaha...semoga berjaya!

    ReplyDelete
  2. Linda, inner neck itu ari I beli RM15.00 kat Angsana Jb, tak sangka RM5 kat Pasar Malam??. Jom kita gi Pasar malam!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, biasalah tu ayat member nak suh kawannya berjimat..hahahaha..

      Delete
  3. siap boleh request gift in advance, baekkk punyer. hihihi salam dear.

    ReplyDelete
  4. Terjah linda, jgn tak terjah. Haha... Akak pun terover beli baju raya awai. Konon lbaju raya lah sgt kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak liza, mmg cun2 gak tudung kat situ..elokla bawak baju raya kak liza, pi usha tudung raya pulak..kahkahkahkah...

      Delete
  5. macam murah plak kan tudung tu..apa lagi bodek smpi dapat tudung..hehe. skrg ni semua mcm dah mahal :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. atie, kadang2 tudung pula lagi mahal dari baju...hehehe

      Delete
  6. hang ulang tiap2 hari.. bosan satgi dia beli la.. wakakakka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa..macam hang taktau laki aku lagu mana..huahuahua

      Delete

.