Thursday, April 18, 2013

hari khamis

as-salam semua..

hari ni sampai awal ke opis...
husband aku outstation ke ipoh hari ni..so dia kuar umah dalam 6.30 pagi gitu..
anak2 pulak hari ni kol 6 dah bangun main belon ultraman dengan barbie tu.. 
beli kat pasar malam sri kembangan semalam 
so, awal la bersiap dan aku hantar terus p tadika..wakakakaa.. aku sampai parking dekat opis ni dalam kol 7.05...gilerrr awal...sejuk2..orang tak ramai lagi..

semoga perjalanan pergi dan balik husband aku selamat..aminnn...

semalam aku dan husband amek cuti...tapi anak2 hantar p sekolah jaa..
ada benda penting untuk masa depan 
yang harus aku setelkan dan mesti kena bawak teman..
setel benda tu..teruih shopping kat sogo...
shopping baju raya budak2 tu..ada sale sampai 12 may nanti..
so setel la baju budak2 tu peringkat pertama..ahahahaa...
pastu p jakel shah alam pulok..hamboii..padahai jakel jalan tar tu pun ado..
tapi nak gak p yang kat shah alam
so setel jugak beli baju raya bertema purple tahun ni...
cotton untuk baju aku dan iris...kekekeke..
baju asiff dan abahnyer pun dah setel pilih kain untuk baju melayu..
haihhh..banyak dugaan la kalo p jakel...
cotton tu balik semalam dah rendam sebelum hantar tailor.. 
sebab kata budak jakel tu, kena rendam dulu 
kasik ilang kanji2nyaaa...
kalo ikutkan aku, malas dah nak beli baju raya, sebab ada dha baju baru siap tempah..
tapi kaler pink..hahaha...
teruih husband riject..kata nak kaler purple..
purple pun purple laaaahh..
kain cotton kat jakel semalam pun husband yang pilihkan..
aku rambang mata tahap dewaa dewi dahh..
wakakakakkaa...
pastu yang budak jakel tu rajin dok buka banyak2 kayu kain tu...

so sabtu ni masa untuk menempah baju..yeahhhh...
 harap2 tahun ni tak jadik macam tahun lepas..
baju raya tak siap! hahahahahaha..
harap2 husband aku tak kerja la sabtu ahad ni..
kalo tak aku tempah baju aku dengan iris dulu lahh...

okeylah..part baju raya dah setel..
tak sabaq nak balik mengundi ni..dah maca nak raya jugak jaaa...
apa2 pun biaq aman damai masa mengundi dan lepas mengundi..
malaysia kan demokrasi...aminnn..

2 comments:

  1. perghh.. awainya beli baju raya.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemarin mcm nak ajak hang lunch..tapi mcm kalot ja laki aku tuu

      Delete

.