Wednesday, October 12, 2011

M-E-N-Y-E-S-A-L

nak pi Big Bad Wolf Book Sale tuu.. 
tapi nak pi dengan sapa?

alahai payahnya kalau takleh drive sendiri!

hurmmm serba serbi susahnyaaa la haiii... serba ketinggalan zaman aku neh!!

sendirian itu lebih baekkk...

layan jaa sorang-sorang2..

bunyiknyaaa macam menyesal.. yess..aku always menyesal..nyesal itu, nyesal ini!!

ntah bila yang tak menyesal pun tak taulah..

menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tiada gunanya!!!

tapi baik menyesal sekarang, 
daripada selamanya aku hidup ni aku membawa penyesalan itu!!

walaupun nafas ini terasa sangat sesak, tapi harus sampai bila???

harus sampai bila nak takut-takut??
gambaq pokcik gugel!!
kenapa bukan dari dulu aku beranikan diri????
tak habis-habis TAKUT!!!!..

siaplah kau kalau nanti aku BERANI!!
baru ko tahu langit tinggi rendah!!!
baru ko rasa macam mana perasaan orang yang selalu ditinggalkan..
selalu diabaikan!!
ini janji aku..tiada maaf bagimu!!!!!!!!!!
walaupun aku selalu sakit hati.. 
tapi inilah yang paling2 menyakitkan hati dan jiwa raga akuu!!!



ni pun dari pokcik gugel!! tak dapek la aku nak drive yang ni..dalam mimpi jaaa...

ihsan dari pokcil gugel jugak!


yang di atas ni ja yang insyaallah tercapai dek akalku mampu...
kwang..kwang..kwang..



5 comments:

  1. kihkihkih...kiut la gambo baby tuh

    ReplyDelete
  2. Cik linda, kalau ko da bli nanti, gerenti laju je mencicit.... dun wori..... hahahaha... yang penting...beli duluuuuu....
    -------> mummy mahdeea

    ReplyDelete
  3. weh..cian kt ko...
    meh la aku teman g sale buku tuh..

    ReplyDelete
  4. Zarah, maunya 10 tahun selepas itu baru aku laju mencicit..huahuahaua

    ReplyDelete
  5. Rita, aku pun kesian kat diri aku..apakan daya.. esok2 nak hasut fendy nak pegi jugakk..huhuhu

    ReplyDelete

.