Wednesday, October 19, 2011

rezeki di malam hari..

tajuk entry macam hapa ja..

semalam, tengah2 bergusti dengan anak-anak.. ada ketukan di pintu, 
husband p la bukak..
hehehe.. yeahhh Aniq kawan Iris datang.. Aniq anak teruna manis cik Rita..

dia datang bawak seswatuuuu.. dia bawak kek red velvet... hehehehee... sedapnyer Rita..
rajin cik Rita membalas bekas aku balik..hahahaha...
tak dan nak snap gambar kek tuh..dah kena ngappp!

mula2 abam Aniq tanak kasik, kakakaka..biasalah kan budak2...hahahaa..

abam Aniq datang dengan abahnya... siap bawak mainan kad-kad ben 10 tu.. 
aku risau jerk kot anak-anak aku minat jugak ke kad-kad ben10 itu.. kekeke.. 
selamat laa terkawal lagi..

sedap ah red velvet cik Rita... dah boleh terima tempahan dah nihh Rita.. 
thank you bebanyak.. nak harap aku buat kek red velvet tu, 
tahun bila pun tatau bila nak jadik.. almaklumlah..harap pakai rice cooker buat oven.. huahauhauahaaa..

layan gambar-gambar di bawahh..hehehehe..

mulalah Iris mengendeng-ngendeng ke Aniq...nak main kad Ben 10..
Aniq ni memang baekkk lahhh.. sopan santun yang hamat...

Aniq jugak pemalu.. tengok tu, tak pandang kamera pun.. harus bengkek jer  sebab Asiff & Iris dok pulun main kad Ben10 dia.. hahaha

ni kes petang semalam.. Asiff anak teruna aku ni..

hadoihh...siap menyanyi bagai kat atas tu..

5 comments:

  1. sama mcmirfan.suka panjat belaang kete..hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...tq...aku kengkonon try buat...tu pun nak membalas bekas yg dah berbulan-bulan lalu...
    patut la lame jek derang g umah ko... rerupenye, men benten sesame...

    ReplyDelete
  3. sedpa lah Rita, menjadik 100%.. weh, Aniq baik betul semalam, sopan santun, weh, sekolah yang ko nka hantar kan dia tu, brapa ratus weh sebulan. ni tgh dok carik2 jugak sekolah untuk iris tahun depan

    ReplyDelete
  4. huhuhu...aku anta kt bandar enstek sane nuh...sbb owner taska tuh punye tadika...naik kete ticer pegi blk...

    derang blk umah, ayah nyer ckp,aniq kt sana sore mcm semut. blk umah sore dh tukar mcm gajah...hahaha

    ReplyDelete
  5. owhh gituu...


    weh, Aniq mmg suara macam semut jer smlm, dengar tak dengar jer...hahahahhaaa..

    ReplyDelete

.