Wednesday, May 2, 2012

dah masuk bulan May

as-salam dan selamat pagi,

waaaaaaaaa..dah 2 may dah.. adus...dus dus dus..
kejap ja dah bulan may.. sungguh pantas masa berlalu..
SKT dalam hrmis tu tak isi lagi..
kat opis aku ni, sejak last week, lepas abis baca doa, 
ada ja pengumuman suruh isi skt dlm hrmis tuh..
kuangkuangkuang..
haihh..takpa lah, tunggun bos aku isi dulu..kekekeke...
bos cuti lama ni.. debaran kuat hati aku juga takkan berhenti selagi bos tak abis cuti..
huhuhu..
cepatlah balik bosss...

cuti kemarin, tak pi mana2 pun..
dok umah, buat 5S..segala sisih susun bagai tuh..
sisih ja la lebih..
semua benda rasa nak sisih, tapi last2 amek balik..
kakakaka
settle 5s, makan pastu terbungkang tengok tv..
maklumlah astro bukak semua channel..
best jugak channel citra and bella tu..
boleh layan sampai malam..
tak senonoh..
gaduh dengan anak2 sebab depa nak tengok kartun channel 618 tu 24 jam..
takleh jadik ni..mak dengan anak asik berperang jaa..
yang si abahnyer tak abis2 nak tengok bola..
sampaikan anak suruh asah pencil warna, abahnya p asah dalam laci rak tv...
ni kes malas nak p amek bakul sampah lah tu..
adoii...amek kena leter ngan aku..
hahahahaa..
tunggang tebalik jadiknya,
sorang 5s, tapi 3 orang lagi dok membuat sampah..yang berebut tv lagi..
adoiiiiiiiii...



4 comments:

  1. hang tarik tv p bubuh kat dapoq.. ekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat..panjang pulak kena tarik wayar astro tu p ke dapoq..hahahaha...

      Delete
  2. aku lak duk melayan net geo,history channel.giler la itu jer pagi ptg siang mlm.

    weh,aku skrg cemerlang,dh jd mcm staff gomen dah,dtg awal2,siap dgr lagu pagi2 tuh,baca doa sama2.chermerlangggg ok;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hany, ko kat Menara PJH tu lagi ka? wei, meh la kat aku di KKM parcel E neh..kekekeke... cemerlang ko..ada harapan dapat F41 nanti..kahkahkah.. tapi merasa la ko gaji seciput jaa nak dibandingkan ngn swasta...

      Delete

.