Thursday, May 3, 2012

meetingg

dah balik dah dari meeting di jpn.. ni dah 2nd time meeting and more to technical..
huihh..kalo jadik macam depa nak, agak2 sapa nak buat?
 aku dan team mate aku tak berdaya sudah..
harap2 adalah superhero menyelamatkan kami.. ameenn..

sejuk gilos kat jpn tuh..aku kalo dah sejuk2 berlebihan ni,
 mulalah nak rasa sakit tekak bagai nih..
malas nak lunch.. nak minum oat ja lah.. sedar diri sket dah badan dah kembang semangkuk
tengah dok pikir2 ni, nak ajak laki aku pi beli pokok bunga kt sg buloh..
againn
pastu nak p ikea beli rak tv yang 28 rengget tu...hahahahahaha..untuk letak tv kat atas..
harap2 memang betoilah rega dia 28 rengget..
jgn jadik 280 sudah..huhuhu..
ni ha rak tv tuh...28rengget

aku kena berjimat cermat..
nak kaya bila dah tua nanti kena berjimat cermat dari sekarang..
insyaallah kalau umur panjang..ameenn...
okey arr..nak sambung buat kerja2..
jommm..tingkatkan produktiviti kerja anda......
kuangkuangkuang........


9 comments:

  1. 28 henggeT?Dgn pembelian 2800 kot. haha.. Unbelievable!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak liza..kahkahkah.. betoiii.. tengok kat link ni http://www.ikea.com/my/en/catalog/categories/departments/living_room/10475/

      dalam majalah ikea tu pun sama harga 28hengget.. janganlaa dok buat syarat lepas beli 2800 brg lain.. kahkahkah..

      Delete
  2. bleh tahan ka linda..?? jgn pakai 2 hari reban plak.. ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat, seb baik bukan laki aku yg tanya soalan tuh..kalo tak, mmg melepas dah la nak pi ikea..uwaa.. bila hang tanya, aku pun dok rasa macam tak brapa tahan ja, sebab tv umah aku tu, tv lama tu, bukan tv plasma..kahkahkah....tapi kalo reban pun berbaloi kot dnegan harga dia 28rengget..kahkahkah...

      Delete
    2. linda,tv lama kalau besar dan berat tak boleh letak..aku punya tv lama tu ltk ats rak tv ni,melengkung tengah.kayu dia kuat jugak takde la cikai sgt.tp over berat tak boleh tampung la..letak tv lcd ke buleh.kikiki

      Delete
    3. Yana, mmg out lah dengan tv gemuk aku tuh..kena pilih yg kuat2 sikit

      Delete
  3. Kalau beli dgn estimation nak reban...baik beli kat carefour Alamanda...tak rugi minyak kete & lain2 kos sampingan....camna tu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puan.. yang sebenaqnya nak pi ikea tu yang lebih..kahkahkah...

      Delete
  4. linda,aku dh beli.btol rm28 saja..hehehe

    ReplyDelete

.