Friday, June 29, 2012

batuk..

as-salam dan selamat pagi..
huihhh batuk aku ni tak lega2...aritu macam dah nak okey, tapi sambung ja tak lega tu...
satgi 9.30 meeting a.k.a discussion..
penah dengar tak orang cakap kalo selalu miting macam tak produktif sebenaqnya...
ntahla...nak kata betoi pun taktau la betoi ka dak..
harap2nya...setiap meeting tu akan membuahkan keputusan....

aku half day hari ni, nak p setel pasal rumah baru again and again!!
 tak setel2 lagi.. nak pergi esok, takleh, sebab nursery anak aku tutup pulak esok...
memang takleh bawak anak2 sekali, nanti jenuh dok kejaq depa naik turun tangga...
tunggu bagi setel semua, baru bawak..
aku ingat petang ni nak p check batuk aku ni kat klinik swasta pulak.. 
dah 4 botoi ubat batuk aku telan ++ antibiotik..
tapi masih tak menunjukkan kesan...huhuhu..
mak aku siap cakap lama2 batuk kang rahim/peranakan jatuh!! 
betoi dak taktaulah mak aku ni..
mak aku ni dah macam bidan pulak..kakakakaka.. 
sakit orang dia pandai ja nak consult, sakit dia??dia rilek jaa..hahahaha

okeylah aku nak pi pasang projektor kat bilik bos..
bilalah agaknya aku tak kena pasang projektor ni..
agaknya bila jadik bos..
kahkahkah..macam 25 tahun lagi ja baru leh jadik bos..

4 comments:

  1. uiks.. projektor pon hang pasang..
    takdak technician ka..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada technician..segan pulak nak suruh technician pasang..hahaha

      Delete
    2. baguih2.. best jd technician tpt hang.. ekekeke

      Delete
  2. saf pon skang tgh batuk terok..tapi baru satu botol hbs lah..mmg skang tgh musim kot..adampiya pon batuk2 teruk..

    ReplyDelete

.