Friday, June 22, 2012

LEGAAAAAAAAAA

sampai opis kol 7.30 pagi tadi..awai kannn.. sebabnya rini kan aku kena berucap..
gila stress wehhh..
sampai2 opis, terus rasa sakit perut..kahkahkahkah..p bertapa kat jamban kejap dulu..
aku ni berlagak ja lebih..bila hari kejadian, mulalah rasa macam2..

baru abis sesi pengucapan awam aku..lega weh...lega yang amat2.....
ketaq kaki tangan..tapi kugagahi jua...

lepas ni, aku nak tengok orang lain pulak..kahkahkah...nanti korang pulak yer..kahkahkah...
dengar kata tahun depa bahasa omputih...seb baik aku lepas dah..
(ni saja buat ayat bagi orang2 pejabat aku ketaq pulak..keji betoi aku...kahkahkah)
berkesan betoilah petua Yana bagi kat aku..kahkahkah...

okey, setel satu hal..marilah pesiap kerja yang tak penah habis itew..

4 comments:

  1. stress ke??hiihiii....tahniah2...:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah...merepek ja kat depan tu..kakakakaka..thanks suraya

      Delete
  2. aiyokkk..guumbira ek..perli aku la tue sbb turn aku ngan yam thn depan..xpe, dia suh ckp omputih..aku bg bhs jerman..huahuahua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahaa..hampa takpa, terer omputih, kalau bagi aku, truih mc

      Delete

.