Wednesday, June 26, 2013

makan2


tadi lunch time ada majlis perpisahan di opis lama..
dan bacaan yassin sempena menyambut puasa..
aku dan ct dijemput...
kekekekee..

aku macam biasalah..part2 bagi ucapan perpisahan mesti sebak semacam.
hishhh...geram betoi laa..ada jaa drama ayaq mata akuu...aku memang ratu ayaq mata!
serius sedih weiii..walaupun 9 bulan saja bersama, tetapi kawan2, bos2 semuanya baik2..
huhuh..pastinya aku akan merindui semuanya..takkan jumpa dah opis se'heaven' ituu...
thankss semuanyaa..nak buat camnaaa, jodoh tak panjang di opis sana...

ahamdulillah setakat ni, perjalanan hidup aku sentiasa dikelilingi oleh orang2 yang baik..
yang aku sayang...dari opis kesihatan dulu pun macam tu..alhamdulillah..

tapi part lawaknya, baju aku sama dengan bos 48 aku..bos aku yang paling aku salute...
tengok baju kami sama..

dagu aku dah berlapis weii...elokla bulan posa ni posa betoi2...
thank u bos..puan rosimah..bos paling sporting...kekekekeke..
bos aku ni kan, kalo sesi buat spek tender, takyah ada orang lain pun takpa,
dia sorang buleh cover bagi idea sampai siap satu dokumen spek tender...
hebat tau...menjadi satu dorongan untuk aku..




2 comments:

.