Thursday, June 6, 2013

massage2..

salam hari khamis
yeaa...esok jumaat...
kemarin iaitu rabu..aku dan kembar opis aku pi massage2...keluar time lunch hour...
kahkahkah...tu pun pakai voucher hulala.com, dapat la sorang 20 hengget sejam setengah...
kalau tak pakai voucher tu, 60 hengget untuk sejam setengah...
kat sri kembangan, area Putra Walk Maulana tu, betul2 sebelah dengan Mydin..
Pusat Fisioterapi Putramedic...

setelah 3 tahun tak berurut..last kena urut masa lepas bersalin muhammad asiff..
perghhh..memang sedap ahhhh....
tapi semalam sakit betis sakit bahu..wakakakakaka...kesannyaaa kot..
tukang2 massage ialah bekas2 pelajar fisioterapi...
serius best...rasa ringan ja badan ni...
terlupa nak amek gambaq, sebab excited sangat nak massage!
sapa2 nak try boleh la...alaa tak rugi pun..
untuk badan kita jugak kannn....
nanti nak pi lagi lah!!

hari ni adalah hari aku mengemas..ya mengemas hokey!
dalam2 mengemas ni jumpa macam2 notes...
hidup harus meredhai...dan diredhai...
tetapi ada masa kita juga perlu pasrah..
pasrah macam aku...
pasrah dan berdoa semoga hidup aku akan disinari cahaya matahari lagi...
dapat tengok pelangi tu satu bonus kot..
dan dapat kesejukan hujan juga satu bonus di tengah2 panas terik yang membahang ni..

terasa kekosongan tetapi aku harus menghadapinya juga..
boleh ka nak lari?? boleh la setakat lari setempat sahaja...
semoga aku akan dikelilingi oleh orang2 yang baik2 saja...
aminnnnnn....

tatau macam mana nk kumulakan!
Allah SWT sentiasa bersama aku..
semua ni ujian untuk aku...
ya..hidup aku sentiasa dikelilingi ujian...ujian..dan ujian..dan ujian...
dan untuk menguatkan hati aku, aku mesti melalui ujian tu..
walaupun apa yang terjadi...aku yakin...ada hikmah disebalik semua ni!
mak ayah..anakmu ni nak balik kampung...nak peluk mak!
tu lah terapi paling mujarab untuk aku dari dulu kini dan selamanyaaaaa...





17 comments:

  1. hang suruh la fendi massage.. x pon asif.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. fendy massage memang out.....asif massage sambil lompat2 atas belakang, rasa macam aku kena dera pulak..hahahha..

      Delete
    2. haha.. ganas asif massage..

      Delete
    3. nnt hang mai test, suh dia massage hang...wakakakkaa

      Delete
    4. hehe.. xpa la.. patah pinggang aku satgi..

      Delete
    5. wehh.. fiq ajak p PD minggu depan.. mau ka??

      Delete
    6. Pacat, aku ON ja..masalahnya laki aku, kerja 24 jam X 7

      Delete
    7. nanti aku racun fendi..
      kalau jadi aku plan gerak pagi.. bleh mandi2 pantai... hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. mmg best kak liza..rasa rajin sikit la nak bangun duduk..badan rasa ringan

      Delete
  3. Pasaipa entry lately macam sedih2 ja.. are you ok? Doa banyak2 k.. moga dipermudahkan semuanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Mona..tak brapa okey, tapi buat2 okey saja..uwaaaaaa....

      Delete
  4. Betul la Linda - pelukan emak adalah terapi paling mujarab. Bersyukurlah kita masih ada emak... kalau tak, terpaksa peluk pokok kelapa pulak.... kekeke..

    ReplyDelete
  5. dah dekat dgn rumah dah tu.. bole try ni :)

    ReplyDelete

.