Sunday, August 15, 2010

keja tak siap..

dh 11.50 malam dh ney... huhuh..tak siap2 lagi test case aku neh. tu la.. isnin sampai jumaat last week ke hulu kehilir meeting sana sini. test case ni lak yg jd last priority. esok dh nk guna. part report belom sampai lagi ni. sapa nak tolong aku??? sapa la nk tlg kan.. buat la sendirik.. sendirik punya keja. bertemankan radio sinar...aku tekun menaip segala test case ni. naik juling mata dok tgk menda alah ni.ada ja ni yg silap eja. takpa la esok harusnya aku byk explain kat geng2 tester neh. rasanya untuk testing tgk error, tp rasanya flow sistem pun ada yg tak paham kot. apa2 ja la kannn..saya yang menurut perintah.. dikala bulan puasa harus sabaqqqq... jgn cepat melenting. apa2 pun bersedia dan jgn buat kerja sambil lewa okey.. tu pesanan untuk aku. dh 5 hari berpuasa..alhamdulillah.. cepatnya rasa masa berlalu, ni dh masuk tgh bulan 8. .. selamat berpuasa, dan jgn jadikan bulan puasa ni sebagai bulan alasan untuk rilek2 tak mau buat kerja hokeyy... caiyook2... 

okey la.. nk sambung balik keja aku yg tak siap2 ni..
selamat menjalani ibadat puasa.. 

1 comment:

.