Monday, January 3, 2011

kenapa ada orang suka anggap diri sendiri macam bagus??

ha ni la entry rasa tak puas hati yang pertama bagi tahun ini.
baru berazam tanak buat dosa..
ish2..ish..ada jugak manusia hipokrit macam bagus..
jaja kisah orang lain.. pastu perasan diri macam bagus.. aku mendoakan agar manusia2 ini segeralah bertaubat.
walaupun aku macam tak kisah.. tapi please la.. u are very2 annoying..ish meluat la nk tgk muka ko..
mcm la org lain tak meluat dgn muka aku. tapi at least.. aku ngaku kesalahan sendiri dan cuba memperbaiki agar orang2 yg disekeliling aku buleh wat kerja.
jangan salahkan orang lain..
eeee.. benci gila akuu..mesti satu opis dijajanya cerita mcm2 kan.... nampak ja macam baik.. hati macam iblis..
amekk kena kutuk bertubi2.. jgn sampai aku g tarik tudung yang ko pakai tu. kerja ko tu pun mcm ntah hapa2.. ada hati nk kutuk orang..pendidikan tak sampai phD..jgn la nk jaga soksek2 tepi kain orang.. eeeee..sgt gerammm... 
patutkah aku PUBLISH POST ni?????

yaa... already published....

2 comments:

  1. mungkin dia ada PHD beb, perasaan hasad dengki...

    nauzubillah mintak jauh...

    ReplyDelete
  2. tu la hani. sakit betoi hatiku ini.. sabaq ja laa.. huu..merosakkan azam tahun baru aku ja

    ReplyDelete

.