Thursday, May 12, 2011

hari penuh emosi..

selsema dan batuk ler pulak. sampai merah dh idung aku neh. 

smlm demam sket.. tp bangun pagi ni demam tu mcm dh okey.. so mai la jugak kerja..memandangkan ptg ni ada meeting.. huhuhu.. esok pun meeting lagik.. asik meeting jaaa.. 
badan aku dh rasa sakit2.. ces over aku..mcm keja buruh kasar pulak.. 
 tp takkan org keje dok atas kerusi tak sakit2 badan..hurmmm..

pagi td breakfast mkn kuih2 muih.. ayaq teh ais.. patutnya aku diet tak minum air ais n manis pagi2 ni..nak tiru hany.. tp apakan daya...keinginan mengatasi segalanya..kakakakaa...
next week plan macam nk posa la 5 hari penuh.. posa gantiss..tak abis2 lagik..

ni tgh dok plan jugak ni..byk plan aku ni...sabtu ni kwn hubby nak mai..a.k.a kawan sekolah aku ler jugok kann.. kekekeee..
nak masak apantahh... tapi yang dok ada dlm kepala ni..dessert nak buat trifle.. hehehehee..

yang menu utama tak dapat idea lagi..ptg ni harus aku tgk blog2 masakan terhebat dlm blog list aku.. yang senang2 buleh la aku buat.. hehehhe..maklumla.. baru nk rajin ke dapur...

okeyla..ni sampai surat dr bos neh.. nak pi scan.. bermula lah tugas2 pengkeranian aku.. 

bubbyeeeeeeeeeeee...

3 comments:

  1. ahaha,
    weh pagi2 jgn minum ais weh. aku berjaya tang tu, tp kurang manis tu tgh usaha.

    trifle, sedap sedap...

    ReplyDelete
  2. jgn biar kn sakit2 tu..nnt melarat...hehhe..ai xleh tahan ar x minum ais ngan air manis ni...pepagi sure melantak nescafe dulu...hihi

    ReplyDelete
  3. tuh ar..sussah betoi nak pantang air ais and manis ni.. hehe

    ReplyDelete

.