Wednesday, November 16, 2011

alhamdulillah

lega weh..

petang ni dah boleh minum milo panas dah ni.. kalo idak kelam kelibut ja..

lega..penilaian tender dah setel.. panggilan mesyuarat segala dah setel..
cuma ada satu benda lagi tu memang tak setel2.. minggu depan ajalahh..
esok aku bertugas parlimen..jumaat baru ada di opis..
berdebar debar sebab esok first taim aku bertugas di parlimen..harus sesat kat situ!
hahahaha.. harap2 semuanya dipermudahkan olehNYA..ameen..
yang penting esok mata takleh terlelap.. kena pasang telinga jaa...hee.. 
takpa.. cikyam dah peturun ilmu kat aku.. 
siap lukis map lagi nak masuk ikut pintu mana bagi kat aku..
hahhaa.. tengkiu yam..jasamu dikenang!
lapaq wehh..
hari ni aku tak sempat lunch, 
pulun nak siapkan penilaian tender tu dengan akak ketua..
kesian akak ketua..banyak jugak kena buat pembetulan..
lepas tu kena kejar tandatangan pulak... sampai ke PICC aku pergi arini..
tu pun dengan driver bahagian..
seb baik mamat tu ada hari ni.... kalo idak..jalan kaki lah menapakk..
tipula kannn

akhirnyaaaaaaaa...letih gilerrrrrrrrrrrr ke hulu ke hilir.. hahahahahahahahaa...

lapaq weiiiiiiiiiiiii...

cepatlaa husband aku sampaiiiiiiiiiii hari ni.. 
nak ajak dia p beli nasik ayam and bihun sup kat presint 16.. sedapppp...

6 comments:

  1. dulu aku hari2 berkampung kat parlimen..cafe dia mkn sedap2 jugak

    ReplyDelete
  2. kafe buleh laa sedap jugak n murah. seb baik kemarin balik awal. macam kwn aku, kena tunggu parlimen bersidang sampai ke malam.

    ReplyDelete
  3. oitt oitt nk jugak mkn bihun sup sedap wehhh.. apa nama kedaiii

    ReplyDelete
  4. MissLesette, alahh tak ingat nama kedai, tapi kedai tu satu2nya yang jual bihun sup dan nasik ayam... bihun sup utara yang sambal kaler merah..kat food court presint 16..jangan silap foodcourt kangg..kekekee

    ReplyDelete
  5. weh sori aku jarnag online skrg, ni curi2 jap nih

    ReplyDelete
  6. hany, nanti jeling2 sket laki aku, bayaq duit serunding.. hahahaa

    ReplyDelete

.