Thursday, July 30, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Batin

As-salam...

selamat pagi....

masih mood raya kan...


selamat hari raya aidilfitri kawan2 semua..

saya menyusun 10 jari memohon keampunan di atas setiap kesalahan 
dan keterlanjuran kata-kata atau perbuatan...

kejap ja puasa, raya dan dah nak abis raya..

aku sibuk sungguh la..
entahlah duniawi ja kesibukan ini...

huahuahuahua...


alhamdulillah kami sekeluarga sihat...

gambaq raya tahun ni macam tak complete..
hahahaha..

nantilah ada masa nanti aku upload skit gambaq raya kami na..

hari raya balik kampung di Perlis..kami suami isteri dua2 orang Perlis...
berulang umah mak aku dan mertua buleh ja 30 kali sehari...

hari ni ada jamuan perpisahan bos 52 yang naik pangkat di tempat baru.. sedihnyaaa...
semoga bos maju jaya dan suksess juga di tempat baru....
bos yang sangat baik, sangat2 membantu dalam setiap pekerjaan kami... 
dan rasa macam ayah2 kita ja..
semoga terus dikurniakan rahmat dan hidayah...
serta dikurniakan kesihatan yang baik dari Allah SWT..
aminnn...

4 comments:

  1. Selamat hari raya weh. Ampun dan maaf daku pohon. Bila nk buat makan2 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa.. wei makan2 kali ni aku tunggu makan2 kat umah ko pulak.. hahahhaa.. aku mornink sickness..hahahahaha

      Delete
    2. Morning sickness?. Ehem2 lg ke Linda?.

      Delete
    3. MM.. sila jawab sendiri..wakakakaka

      Delete

.