Monday, April 3, 2017

Mak pergi juaaa....

Assalamualaikum...

lamanya tak menaip di sini..

Sabtu lepas 25 Mac 2017, jam 4.00 petang, 
mak telah pergi..

akhirnyaaa mak tinggalkan kami juga buat selamanyaaa..
setelah 1 tahun 21 hari mak terbaring tanpa suara ...

sedihnya taktau nak cakap...
rindunyaaa pada mak..
hari ni cukup 10 hari mak tinggalkan aku dan kami semuaa..

semoga mak diampunkan segala dosa-dosanya, 
semoga mak tenang disana, 
semoga mak ditempatkan di kalangan orang2 beriman, 
semoga mak dimasukkan ke dalam syurga...
Ya Allah, peliharalah mak disana, 
jauhkanlah segala azab dari mak ...


aminn...

7 comments:

  1. Linda .. MOna taktau nak kata apa.. tapi takpa, mak dah kat tempat yang paling baik dah.. insyaallah.. Linda jangan sedih k.. sayang hang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la Mona, dok pikiaq macam tu la..tapi sedih...huaaaa

      Delete
  2. salam takziah ya.. sangat terkejut.. apatah lagi dengan berita pemergian ayahanda pula.. bawa banyak bersabar ya linda.. semoga arwah ibu dan ayah Linda tenang di sana dan ditempatkan di kalangan para syuhada.. aamiin.. Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  3. Takziah Lyn... Maaf baru tau.. moga Lyn tabah ye..doa banyak2..moga Mak Lyn ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. diampunkan segala dosa..
    Salam Syawal jg..Maaf zahir batin ye Lyn..

    ReplyDelete
  4. Linda!!😭😭😭Aku baru baca entri ni..Takziah Linda! Huuuuuuu semoga mak mak kita tergolong dalam golongan org soleh2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keynote.. TQ..lepas sebulan mak aku takdak.. ayah aku pulak..25/4/2017..tahun ni memang tahun kehilangan aku..

      Delete

.