Monday, March 7, 2011

blurr...

hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... panjang ja ayat mengeluh..


alhamdulillah..bz amat sejak dua menjak ni. ditambah pulak last week aku mc 2 hari sebab demam kura2 gara2 tonsilitis.. tak pasai kena suspek denggi. tapi serius tak tahan demam tonsilitis ni.

apa aku nk update ek.. walaupun byk sgt kerja.. walaupun sgt2 stress.. tapi hidup harus diteruskan, kerja harus diteruskan... ya allah swt.. murahkan lah rezeki aku.. mudahkanlah urusan kerja aku.. paling penting sihat kan lah tubuh badan aku, sihatkanlah anak2 dan suamiku..sihatkanla seluruh ahli keluarga aku..
sihatkanla semua staff2 aku di pejabat ni. ameennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..

thanks kepada suami tersayang sebab sabaq 2 3 kali bawak bini dia p jumpa doktor.. huhuhuhu... janji lepas ni takmau gaduh2 dah.. insaf teruih.. kakakakaka..

aku rasa mcm tak cukup tgn pun ada lani melayan kerja yg ya rabbi byknya..tatau mana satu aku kena fokus. semua kerja high priority..
macam mana la nk jadik bos nnt.. kalo dh time jd kuli ni pun dok konfius dh.. huwaaa..

okeyla wei, nk layan fb sat... rindu sangat kat fb..

hayatilah hidup kita sementara masih bernyawa...


3 comments:

.