Friday, March 25, 2011

jumaat kembaliii..

yea..yea..yea.. arini jumaat.. satgi nk balik dahhh...
yuhuuuuuuuuuuuu..bestnyaa..

arini aku rasa paling penat..2 kali dok turun naik p hantaq memo ke kewangan.. ada ka patut minah tu kata dia tak dapat memo tu, last2 aku photocopy ja balik dr fail pastu p hantaq by hand..
haihhh..dh macam despatch la pulak. despatch pun despatch laaa..

isnin ni aku cuti, so ptg ni dok setel byk benda, agar isnin ni aku buleh tidoq nyenyak di siang hari..ekekekeke..


badan pun rasa macam tak berapa nk sihat ja ni. sakit tekak kembali menyerang. saheh tonsil..malas nk tgk cermin dah.. tunggu demam ja la..pastu p klinik macam biasa...makan ubat.
haihh..idup idup.. dalam2 sibuk ni macam2 sakit.. mungkin ujian allah swt pada aku.

okeyla weh..update sikit ja arini.. terasa lapaq aiskrim tapi sakit tekak ++ batuk.. ada harapan lupus la deposit bercuti ujung minggu ni. kalo aku sakit, sapa nk jaga anak2 aku nnt masa p bercuti.. baik awai2 takyah pi, buat tension aku yg sakit tekak ni ja aaaa...


okeylah..layan gambaq Asiff..





akhirnyerr... berjaya sampai atassss...


2 comments:

  1. weh, nnti hang p pd, jgn lupa amek gmbaq asif ngan iris main pantai yer. upload byk2, aku dh pesan kt fendy suruh bgtahu hang...

    gigi kapak asif ;)

    ReplyDelete
  2. kakakakkaa.. gigi kapak asiff..gigit peha n pinggang aku lebam seminggu tak ilang..

    ReplyDelete

.