Friday, March 18, 2011

kelegaannn..

akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
**********************************************************************
aku buleh menarik nafas lega..sikit laa.. tadak la lega sesangat pun. 21 hb ni pilot sistem aku. harini sehari aku dok mentrain user dari 9 hospital dan 6 jkn. alhamdulillah... walaupun ada jugak la salah sistem sana sini.. tapi sebab pilot kan... depa isi ja OR form tu.. yang penting 21 hb ni pilot. at least tadak la sistem ni berkubur daripada 2005 daripada 1995...

rasanya ujung minggu ni buleh la aku lala lala.. syukurrrr... sistem ni akhirnya sampai ke tahap ini. 

walaupun sakit hati..akhirnyaa..berbaloi la sikit daripada tadak hasil..
terima kasih hati aku kerana tabah mengharungi segala dugaan. walaupun kat mulut aku ni before ni mcm aku membebel..nk resign la..nk tukar la.. hanya member2 aku paham.. tp still aku bertahan lagi smapai hari ini.
huhuhuhu..

( nota kaki: eleh..macam bagus sgt jaa baru pilot..kakakakakak.. defect sana sini!!)

lantakk ler kan apa org nk cakap.. ntah2 kalo dpt kat org itew... ntah2 sampai tahun 2020 pun tak siap2 kan..

ampun2..
okey la.. meh sambung create user id utk org JKN... lalalalalalalaa..
hatiku berbunga riang..

 semoga aku sentiasa mendapat rahmatMU dan dilindungiMU..
ameen....




No comments:

Post a Comment

.