Saturday, January 28, 2012

pusing2 blog orang..semestinya akan singgah blog puan yana..
dia dah siap semua dah plan segala untuk rumah baru..
aku???
masih dok rileks2 lagi..kuangkuangkuang...
agak2 kalau aku sewakan, laku tak?? hurmmm
hidup terasa seperti tiada semangat jaa..
kerja pun macam hapa ja.. pi pagi balik petang,
tiada hasilnya..kerja makin menimbun..
entah apa aku buat pun tatau la..
yang pasti pagi meeting, tengah hari meeting, petang meeting..
seb baik malam dah balik  umah..kalo tak, haruih meeting sampai malam..
tutup cerita kerja yang sungguh pilu iteww...huuuuuuuuuuuuuwaaaa..
entah apa sebenarnya yang aku cari dalam hidup ini????

okehhhh.. puan yana dah buat list segala dah nak renovate umah.. aku?? 
list kedai nak pasang grill pun ntah ke mana mana..hurmmm...
lemah semangat sebab satu benda yang dah 3 kali jumaat dibooking tak settle dapat lagi..
jangan kena klentong sudahh!!
tu la..lain kali dengar cakap mak aku,
nak buat apa2 urusan jangan time2 petang,
settlekan sebelah pagi, so akan jadi smooth la segala urusan..

perancangan untuk umah baru aku masih kelabu asap lagi,
puan yana cakap kunci dapat dalam bulan 2..
tapi aritu aku pi tengok umah aku, singki tak pasang lagi..
agaknya sehari buleh siap pasang ka??
ahad ni husband dah balik outstation wajib la p melawat tapak lagi..
jom puan yana jumpa di sana..
rabu aritu aku timbang berat..ingatkan naik la berat..makan sakan sangat time cuti..
skali berat turun sekilo..so aku aim 2 minggu lagi turun sekilo lagi..
perasannn sungguh sebulan nk turun 1 kilo kan!!!kahkahkah..
memang terbukti berkesan la minum oat and air kosong banyak2..
nak kata aku diet sangat taklah pun...makan tak ingat donia time kursus..
tapi malam2 last week aku buat skipping..penat gilosss..lama sungguh tak senaman bagai tu.
air ais tak minum dah pagi2, kecuali ayaq oreng...
apa lagi nak merepek la aku ni kan..
hurmm..nak pi cari design kitchen cabinet gakla macam puan yana..
duit dari langit, silalah turun masuk dalam umah aku..
ameenn...



6 comments:

  1. beli umah katne? sewakan pon ok jgk, kami sewa kat org je, x nak duk sbb jauh, at least ade org duduk. sayang nk tinggal kuartes yg besar ni, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sal, beli area semenyih. aku pun macam sayang nak tinggal kuarters ni. lagipun dah dekat sangat dengan sekolah.

      Delete
  2. huhuhu..kalo nak aku bg contact no pakcik kontraktor yg aku amik.buat grill..kitchen cabinet dia tak buat.tu kene cari tmpt len la.kami nak pi rini kot.nk survey kc kat area semenyih pastu jenguk la umh sat.linda,sinki tu kejap je psg.satu hari blh siap.kc pun sama sehari je yang.ape2 sms keyh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang terbaek lah yana..tip top hampa punya preparation..aku tu tunggu laki aku balik.esok nak p tengok umah pulak

      Delete
  3. Owh, tgh pasang angan renovate rumah ni.... Bestnya. Linda beli kat mana? Manalah tau kot berjiran dgn umah k liza...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak liza, kat the green semenyih..kak liza beli area mana?

      Delete

.