Tuesday, March 9, 2010

menunggu my hubby

dah pukul 6 lebey ni, then husband aku kol. aku ingt mcm biasa la dia nk ckp, "lagi 5 minit nk sampai, p tunggu kt bawah", rupa2nya dia ckp, " abg sampai lambat nih, jem, depan mines pun tak sampai lagi, nnt kita drive thru la apa2". huwaaaaaa... bab drive thru tu aku suka dengaq, tapi bab nk tggu bila dia dia nk sampai depan opis aku ni..tak sangguppppp..saheh lambattt. buhsannnnnnn..

Sebenarnya dah bertahun2 kerja aku menunggu dia dtg amik balik kerja, dr start kawen sampai hari ni. Dalam hati ni nak sgt2 aku beli kereta lain, memandangkan aku tak reti drive keta manual.namun..apakan daya, duit harus dihabiskan pada perkara2 lain yang lebih penting, dalam kata lain...duit pampers n susu anak2 and perabih dulu hutang2 lain then baru buleh beli kereta.

Rindu kat anak2 aku..macam mana la nnt bila aku pi kursus 11 hari. mesti aku yg homesick teringat anak2..sedeynyaaaa.. tapi demi untuk sah jawatan kena la aku pi jugak.

mana husband aku ni?? tak sampai2 lagi, dekat 630 dh ni. ni buat aku nak naik angin ni.. ( tu la..kalo aku cekap bawak kereta manual, mesti aku dh pakai keta tu mai kerja, biaq dia pi keja naik moto.)

balik malam nnt nk sambung tgk database system tu. biaq settle cepat2.. tapi mcm dh nk siap dh ni.pastu settle kerja2 aku tu, mesti merilek abis kat opis. ya Allah, permudahkanla kerja aku..aminn..
okeyla nak balik dh ni, better aku p tunggu husband aku kt sofa depan pintu nk keluaq..byeeeee


No comments:

Post a Comment

.