Tuesday, March 30, 2010

selasa..

hari ni bertungkus lumus siapkan spec smrp yang dh lama tertangguh. minggu ni agak penat sebab letih balik induksi tak abis lagi. aku dh email spec tu kt bos aku untuk dia semak, harap2 1st phase ni tadak la problem. mungkin nnt bila spec tu dh p kat programmer baru nampak masalahnya..hehehe..aku macma tak berapa nk yakin ja..huuuuu..but at least i've try my best.

tahniah untuk sahabat2 opis aku ida dan nita yang dh selamat lahirkan baby boy diorg.. tak sabaq rasanya nk dgr crita diorg nnt.. tahniah ida n nita.. hampa dua pantang betoi2 tau.. heee..

time ni macam biasa la aku tgh tunggu hubby datang amik aku. dh tadak mood nk tgk smrp lagi dah. esok pulak baru tgk.

masa tgh2 buat spec tadi kan, aku baru terpikiaq, alangkah baiknya kalo aku dpt buat kerja2 teknikal macam baiki pc ka, mesin2 ka.. hahahaa.. tak penah puas hati betoi la aku ni.. kena p kursus motivasi la kalo cam gini gayanya.. hehehee.. lepas balik induksi, terus dapat bos besaq yang baru.. macam mana la pentadbiran baru nanti, kalo2 kena re organize balik team2 opis ni, harap2 aku dapat bos yg best2...tapi tamau jaga sistem dahh..huahauahuahaa..

malam nanti aku upload gambaq anak2 aku, terlupa la pulak nk bawak digicam tadik.

No comments:

Post a Comment

.