Tuesday, April 27, 2010

pagi yang membuatkan aku tersenyumm..





pagi tadi kan..tgh2 dok kalot siap nk dtg kerja..dh la dh lambat, dgn umah selerak dengan lego...pastu aku dok pegang anak 2nd aku Asiff sementara husband aku tgh masukkan brg2 dlm keta, Iris dok susun2 lego wat bangunan tinggi.. pastu aku tgk jer la dia dok wat bangunan tinggi yang runcing tu..
pastu aku dgr dia nyanyi lagu.."ibu..ibu....bla..bla.. " macam iklan budak kecik nyanyi dalam tv tu...dgn loghat tak betul dia tu, lego yang dia buat bangunan tu sebenarnya microphone untuk dia nyanyi.. huhuhu..terharunya aku...
pastu Iris senyum2...dtg peluk aku... huhuhu..lagi aku terharu..
comelnyer bila tgk Iris wat muka senyum2 malu2 mcm tu.. my little girl dah makin bijak rupanya..nanti jadi anak yang baik, bijak dan solehah k.. luv u my bebeh...muahhhhh....
ni gambar masa Iris kecik2 dulu.. arini dtg opis, wat keja pun tingat lagi kisah Iris pagi tadi..
sbbnya kan..aku slalu marah2 dia..lagi2 kalau tgh kalot pagi2 nk dtg keja..kesian kat diaa..
walaupun dh berkali2 aku bertekad tanak marah2 dia..tapi ada2 jaa yang dia buat..tanak pakai pampers la..main bedak la..nak pakai baju sendiri, seluar sendiri..huhuhu..
sayang anak mama...Iris...may Allah bless u...

No comments:

Post a Comment

.