Friday, March 16, 2012

hepi besday fara ayue..

hari jumaat yang mulia hari ni..16 Mac ..
besday kawan baik kat opis ni aku ni merangkap geng kongsi gelap aku..hahahahaa....
fara.. hepi besday fara..sweet seventeen...kahkahkah...
apa-apa pun aku mendoakan ko dimurahkan rezeki, sihat dan dipanjangkan umur..
semoga tahun ni jumpa jodoh seperti yang diidamkan..insyaallah...
dan terima kasih selama ni selalu tolong aku dikala suamiku outstation..kekekeke..
asik jadi penumpang setia ko jer..hahahaa..
semoga lebih berseri-seri lagi lepas ni...ameen....
ha..hari ni dah boleh bukak dah bungkusan aku tuh..kuangkuangkuang....

sorang lagi geng kongsi gelap dah masuk spital..
aku doakan untuk yang sorang lagi tu cepat sembuh..
sabaq tau kalo kena apa2 prosidur pun kat spital tu..
ko kuat...
insyaallah boleh...
dah 2 hari tak berkongsi gossip dan tekanan2 jiwa aku ni ngan ko..
lepas ni aku compile semua...
hahahahaa...

kat opis aku ni, dua orang ni lah paling rapat...berkongsi suka dan duka kerja2 opis ni..
huhuhu..nanti kalau aku dah tadak kat opis ni lagi, korang jangan la lupakan aku yer..
friendship never end..dah macam lagu spice girl zaman2 sekolah menengah pulak..

hari ni aku dah boleh lupakan skit tekanan2 kerja aku ni..
betoi jugak kalo pikir dari satu segi, tak guna nak bermati-matian buat kerja pejabat ni..
buat ja takat mana mampu..mana yang tak terjangkau dek akal tu, let go sajork..
berserah dan bertawakkal..
padahal projek bakal gagal..
huhuhu..

11 comments:

  1. Fara mana ni? Farah waheeda kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan farah waheeda..fara idayu...hehehe

      Delete
    2. Linda, sorry.. Kak Liza confuse dgn blog kwn kak Liza.. kat bloglist tuh.. huhu... silap masuk rumah...:p

      Delete
  2. uishh...besday aku msk blog gak ke..hehehehe..segan aku weii..1Malaya tau..anyway, thanz a lot la. kasi hadiah yg sggh cute..HoneyBunny. suka sgt!

    kalau ko dh xde nanti, musti sedey aku. :(
    sbb dh xde org nk kasi HoneyBunny kat aku lg..huahuahua..suram la besday aku tahun dpn..

    ReplyDelete
  3. kak liza, padan la kluaq nama farah waheeda..kakakkaa

    ReplyDelete
  4. Ok la tu, dlm tensen2 Allah dah turunkan "sahabat kongsi gelap" pengubat lara. Lagi sedih kalau kiranya dah la tensen, pastu semua org tak sudi nak kawan ngan kita. Betul tak Linda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, betul..seb baik ada jugak kawan2 yang memahami..sok sek sok sek..

      Delete
  5. Bijak..bijak..CY means Cik Yue..huahuahua

    ReplyDelete
  6. NAK KETAT,MANTAIN DARA DAN KEKAL SIHAT SEBAGAI PERAWAN selepas bersalin BERKESAN MENGGUNAKAN PIL SERI PERAWAN buatan orang kampung 100%...layari cikdinafarhana.blogspot.com

    ReplyDelete

.