Monday, May 14, 2012

bengkel di royal hotel KL

dah satu malam kat sini..berhari ibu dengan bekerja..ptg ahad dah sampai.. hadiah aku untuk anak2 sempena hari ibu..oustation 5 hari sampai jumaat ni..huwaaaaaaaaaa... rindu kat asiff and iris...mama rinduuuuuuuuuuuuu...
rindu nak panggil busyuk kat asiff..rindu nak dengar iris dok ngomel sorang2..
huhuhu..cepatlah hari jumaat...tadi call laki aku, dia cakap semalam asif dengar jiran sebelah ketuk2 pintu, pastu dia cakap mama dah balik..huhhuhuhu..
ni baru outstation dekat ja..kalo jauh seberang laut???
huhuhuhu...

semalam aku rasa macam bangang sangat.. 
bila buat pembangunan, 
kenalah master network, data centre dan macam2 lagi hardware server bagai..
dah macam kena jadik all in one..
owhhh sungguh naif..kelihatannya aku budus sangat.. 
bertubi2 soalan si vendor ni tanya..
macam kerja hakiki aku jaga data centre, SA, network..
tak semua aku reti jawab..
yang penting semalam rasa nak teriak jaaa depan semua orang..
semua tertumpu kepada aku yang sangat kelihatan bodoh tu!
hanya allah saja yang tauuuu perasaan aku..
cukuplah aku buat jadi SA ni sensorang..

kadang2 rasa malas pikir,
tapi bak kata kawan aku, allah menguji hambanya yang DIA tahu hambanya itu boleh menerimanya ujian itu..
ya allah kuatkanlah hati aku..untuk aku habiskan dengan jayanya cabaran ini..
ameenn

4 comments:

  1. linda,hang ckp ja maaf saya tidak mahir mengenai perkara yg anda tanyakan.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yana, inilah akibatnya kalo dok sambung kerja orang..huhuhuhu

      Delete
  2. sedih kan nak tinggal anak lama...su pun minggu depan ada kursus kat pd...tak tahu la cam ne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su, mesti lena tak brapa lelap nanti kat sana, walaupun ber ekon bagai, tapi kepala dok ingat anak

      Delete

.