Tuesday, February 19, 2013

insyaallah...



“Tatkala kamu berazam, maka bertawakallah kepada ALLAH”. [Ali Imran ayat 159]

11 comments:

  1. apa azam taun ni..?? naik pangkat..??? ekekke

    ReplyDelete
  2. azam naik pangkat tu, tak seswai..sebab gred jawatan aku ni, la ni 10 tahun berkhidmat pun, tak tentu naik pangkat lagi..kahkahkahkah...so untuk bermimpi naik pangkat pun takyah..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ya...azam tu mmg insyaallah akan tercapai suatu hari nanti...aminnnn

      Delete
  4. Apa azam kamu tu? Nak tambah baby lagi la tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah..harap2 nnt ada la dalam perut..kekeke

      Delete
  5. Mudah2an tercapai segala yg diazamkan Linda.
    I tgh berazam nak ganti posa tak terbuat2 lg ni Linda......adehh, baru dpt 2 ari..... T _ T.
    Jelous ngan Linda, dah abis ganti agaknya.

    ReplyDelete
  6. wei aku pun nak berazam jugak..kikiki

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah..kita berazam & berusaha..akhir nya tawakal pada DIA..:)

    ReplyDelete

.