Thursday, February 21, 2013

makan free oooo makan free

dari 18 haribulan sampai 25 haribulan ni dapat makan free kat opis..
sebab jadi auditor iso..makan pagi dengan lunch..
jadik..lunch hari ni..taraaaaaa

masak lemak ikan kering dan nenas + ayam goreng berempah + sambal belacan dan ulam-ulaman..
pinggan aku yang nasik banyak neh...melepak dengan suriani...

licin liappp...

perghhh...dari jauh dah bau makanan macam sedap..bukak2 penutup..
(nampak sangat aku orang pertama yang makan, sebab tukang bukak penutup)
waaa...sedapnya....
dah lama tak makan...tak jadi makan dengan sudu garpu,
belasah pakai jari jemari mungil aku ni..
next week, lepas 25 haribulan buleh la buat timbangan berat badan  ++ check kolesterol...

15 comments:

  1. amboi diaaa sedap no! lapaq ni oi.. hehe

    ReplyDelete
  2. Mona..mmg sangat sedap..macam makan kat umah kenduri pulak rasanya..huahuahua...saja nak bagi hampa lagi terliuq...hahaha

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. su, nampak macam kelaparan sangat kan..kahkahkah

      Delete
  4. Replies
    1. Rita, seb baik pinggan tu kecik, kalo lagi besar, lagi banyak la aku bubuh..hahahaa

      Delete
  5. Mai audit kat sek kak Liza lak. Sedap nampak melantak. Haha... Setakat naik 2kilo tu xpa lagi, sbb muka maintain cun, Linda. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak liza, baru first taim jadi auditor iso, risau kot nanti auditor yg dapat ncr..hahahaa... naik badan satu hal, nanti darah tinggi tu yang risau..tapi makan tetap makan..sedapp

      Delete
  6. Lemak ikan kering dgn nenas!!?? Oh tidak!. My favourite tu Linda.
    Harus akan I buat juga minggu depan ni nanti, bubuh cili padi byk2..mesti meletop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, sama la favourite linda jugak..sedap sangat caterer tu masak.. meletop betoi kalo bubuh cili padi banyak2..kekekekee

      Delete
  7. Replies
    1. Norizan J, memang jimat ahh makan free seminggu ni..jimat 50 hengget..kekekeke

      Delete
  8. I suka gang ngan tukang buka periuk, i malu2 kuceng. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaa... takpa, malu2 kucing pun, sebab dah ada ketua tukang buka periuk..hahaha

      Delete
  9. Sedap2 makanan tu...lagi sedap klu makan free..hehe..takpe pembuka tudung makanan lah plg best..ambik bau dulu..hehe:)

    ReplyDelete

.