Friday, July 25, 2014

alhamdulillah sihat...nikmatnya

Assalam....

Ni aku checkup Kat annur...alhamdulillah dah leh duduk n drive... Dari Hari isnin sampai rabu aku warded..huwaa.. Tak pasai kena jumpa surgeon..huwaaaa...
Sebbaik Tak kena bedah ka APA..malu nak crita..hahaha

Sabtu pagi last week cirit birit Dan membawa kepada sakit lain pulak...

Lega petang rabu tu bila doktor bagitau dah leh discaj...alhamdulillah... Betapa nikmatnya dapat duduk...dapat jalan kaki...huhuhu..dugaan until aku...

Baju raya aku pun Tak sempat beli lagi...
Satgi lepas checkup ni p Cari..kami balik kampung esok pagi...semoga selamat perjalanan p Dan balik sini semula... Aku dapat mc sampai harini..so minggu ni memang Tak kerja la...

Selamat Hari raya aidilfitri rakan2 blogger ..mohon maaf zahir Dan Batin...hati2 di jalanraya...

Tak sabaq nak balik kampung..tapi Kali ni raya aku xleh enjoy makan2 kena Pantang.Berat aku Turun lg 2 kg...tinggai 70 kg ja..takpala..janji jangan sakit lagi...

7 comments:

  1. Selamat Hari Raya puan syalinda...maaf zahir & batin..semoga selamat perjalanan pergi & balik ke kampung nanti...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Linda sekeluarga..
    Berhati-hati semasa dijalan raya..
    Akak pun balik esok kekampung :)

    ReplyDelete
  3. Linda, laaa ko x p lg ke cari bj raya. Igt lepas discaj je terus ko p.kiki semangat bebenor dr dlm wad brcerita. Aku dh gerak balik pagi ni.

    Selamat hari raya weh. Aku mintak maaf banyak2 ye linda. Ada trkasar bahasa tersalah ckp.bergurau xkena ke,terperli ke. Maaf banyak2 weh.

    **sedapnya rendang...lalalala sarang cakap nk makan rendang ;)**

    ReplyDelete
  4. hoih! taktau pon masuk spital.. sihat na.. jangan sakit2 dah.. risau! hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Mona..balik raya pun pantang makan..huwaaa

      Delete
  5. Patutlah Linda pantang makan pedas.. bulan puasa aritu asuk ward yer... Harap Linda & baby sihat2 je ye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ nurul..derita ja aritu sampai masuk wad..huwaa..alhamdulillah dah sembuh..hiii

      Delete

.