Monday, December 14, 2009

Monday blues...mcm tiap2 hari ja blues kalo mai opis..

pagi ni mai kerja ngan mak mertua aku..sebbaik mak mertua aku cekap jugak bawak keta area2 ni, walaupun sesat jalan skit..tapi still aku sampai awai ke opis, tak sampai 8.15 dh sampai... hebat..hebat.. Fendy dah p Labuan pagi2 tadi. mai opis ni mcm biasa la.. Aku kena dok tgk table2 database system ni..bosan amat weh... Teringat berita kematian family kawan aku, Hafiz... mak n ayah n adik dia meninggal, last week anak kawan aku, Nass meninggal.. takziah buat depa semua. mungkin ini semua takdir yang telah ditentukan Yang Maha Esa. Aku harap depa tabah menghadapi semua ni. Tapi aku tatau la kalo semua ni terjadi kat aku...macam mana la menghadapinya..sesungguhnya Allah SWT bagi ujian kepada orang2 yang kuat..

No comments:

Post a Comment

.