Wednesday, December 23, 2009

Kerja..kerja..kerja

Bestnya meeting kol 10 satgi tak jadik. Akak tu EL la pulak.

Ok gak la, dikala aku kena siapkan manual sistem ni, ditambah ngn sistem yg tersangat lembap untuk diakses. Memblog dulu la aku.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Semalam tepon umah aku, adik aku cakap mak aku malas nk wat fisioterapi.huhu..kenapala yang jadik malas pulak dah mak aku ni pun.. macam mana la nk cepat leh jalan balik kalo malas2. Nampak gayanya, nnt aku balik kg, aku akan mula menghasut mak aku utk buat fisio dgn rajinnya...kena rasuah2 sket la kat mak aku. hehehhehee..

#################################

Kalo dicongak2 dan dikira2.. lagi 14 hari aku akan due bersalin. Malam esok aku akan bertolak balik ke Perlis sampai abis pantang. Byk giler brg2 nk bawak balik. Barang Iris lagi, barang baby dlm perut lagi, baju2 aku lagi... mesti penuh keta depan belakang.

Harap2, nnt masa bersalin, aku dapat doktor dan nurse2 yg baik dan cekap2. takut amat2 takut ni. huwaaaaaaaaaaaa..

Barang2 baby tak byk sangat sebab aku beli baju baru dia pun tak byk, recycle balik baju akak Irisnya.. sian diaa..tapi takpa, nnt lepas lahir mama n abah akan beli yang baru2 untuk bawak gi jenjalan k baby... harap2 baby lahir 1 January 2010...onwards...aminnnn...

Ya ALLAH...semoga mudahla aku bersalin kali ni...aminn....

No comments:

Post a Comment

.