Tuesday, December 22, 2009

Jangan merancang...untuk aku ja..

ada orang cakap....

jangan dok merancang awal2..nanti tak jadik...


Last week, ada kejadian2 yang tak disangka2 berlaku. mak aku tiba2 kena strok sampai lumpuh sebelah badan belah kiri. huhuhu..sedeynyaaaaaaaa..sapa la nk masak makanan kegemaran aku lagi nnt.semoga mak aku cepat sembuh. kejadian pada pagi khamis tu mmg mengejutkan kami satu family. semoga mak aku kuat semangat untuk menjalani fisioterapi.

Aku kena berpantang dgn mak mertua aku la bersalin nnt...pastu kena balik bersalin di perlis..takut amat niiiiii lepas dgr mcm2 story dr hospital tu.. harap2 nasib aku baik la. amin.
dalam2 pada dok takut nk bersalin ni, kalo buleh aku nk bersalin cepat2, kalo buleh 1 hb January 2010..padahal due date aku 7 January.

cepat bersalin, cepat skit aku buleh balik jaga mak aku.. kesian makkkkkkk..huhuhuhuh.
pastu nk memulakan proses menguruskan badan.harap2 berjaya kali ni.

No comments:

Post a Comment

.