Tuesday, June 29, 2010

Jamuan Perpisahan Bos

Pagi taksat baru lepas jamuan salah sorg bos kat opis aku neh. macam2 makanan adaaa...
kenyang sungguh sampai lunch. heee..
kemarin takdan nk wat apa apa n3 sbb buzy siapkan keja2 yang tak sudah2.. almaklumla kan..nama pun kerja.. mmg takkn abis2.  
last weekend, sabtu ahad aritu pulun dok kemas umah, lipat kain bagai.. tapi paling best aku memborong tudung nk pakai keja.. kawan aku Sarah lani jadi tokey tudung, mana2 stok baru tunjuk kt aku. kakakaka.. penuh dh ni stok tudung.. sapa2 nk beli tudung online bleh la pi beli online tang ni.. http://hajratudung.blogspot.com/ 
tapi dia tak byk sgt upload gambaq..sbb buzy la tuu... tapi last weekend, mmg penuh kereta la stok tudung dia. dgn yakinnya aku dh tau dah cara nk pakai tudung selendang tu dgn kemasnya.. sarah ajaq aku pakai.. kekekekeke.. baru la syok kann... kalo dak asik dok pakai fesyen yang sama jaa.. heeeeeeeeee...

okey la weh.. ptg nnt aku continue lain... ni kena hadap keja sat.. bubbyeeeeee

No comments:

Post a Comment

.