Thursday, September 8, 2011

mulakan hari ..toyol kah??

hari ni hujan renyai renyai dari pagi tadi. tadi pagi aku tersedar tatau pukul brapa sebab rasa ada orang dok main2 dengan ibu jari kaki aku.. rasanya dalam pukul 3 4 pagi. huhuhuhu.. aku tak tidoq atas katil semalam. aku tidoq sorang-sorang kat bawah..means sebelah katil.. terlena terus semalam sementara tunggu anak-anak aku tidoq, nak lipat kain. last2 terus lena..sedaq2 aku terasa ada benda dok main2kan ibu jari kaki aku belah kanan ni. dah la aku tidor tepi sliding door, 
dah tu aku siap bukak lagi pintu sliding door tu kononnya panas semalam.. 

agak2nya kan...apalah bendanya.. aku mmg takleh tidoq lepas tu..nak kejut husband pun, tgk dia elok ja tarik selimut.. dah la ujan.. uhuhuhuhuhuuuhu..

pastu pagi tadi aku mengstorykanlah cerita itew kepada suamiku yang terchenta ituu.. 
dia bley cakap..
"ha..malam ni bukak la pintu sliding door tu lagi luas, ntah2 ada benda dok berkampung kat koridor tu"

huwaaaaaaaaaaaaaa... serius tamau tidoq bawah dah.. malam ni nak tidoq atas katil siap2..


8 comments:

  1. rasanya lipas tak pun cicak tu.. tido tak basuh kaki ni.. huhuhuu..

    ReplyDelete
  2. harap2nya lipas atau cicak lah kan.. hahaha

    ReplyDelete
  3. mlmn ni hang jaga2 la nti 'dia' mai lagi usik.hahahahaah

    ReplyDelete
  4. takot weh... huhuh..
    klu aku idok ler teman brani nak tido smbil bukak sliding.

    ReplyDelete
  5. aku rs toyol yang kaler hijau kepala botak ahahaaa

    ReplyDelete
  6. yana, mlm ni kena prepare basuh kaki siap2..haha

    ReplyDelete
  7. rita, sebab panas, tadak ekonn...huhuhu

    ReplyDelete

.