Thursday, September 22, 2011

serai a.k.a lemon grass

motif entry aku pagi ni.. pokok serai 
*
*
*
sebab semalam aku mimpi aku dok tanam pokok serai..
hahahahahahaaa.. lawak sungguh.. 
tapi ntah2 ada motip laen apanya aku mimpi pokok serai ni.. agaknya la kann..

mana la tau kot resign pastu keja tanam serai.. hurmmmm..
okey gakk..tak yah dok pening2 sebok2 hal orang kat opis nih..
tanam serai jaaaa lagi bagus..
buat ladang serai..
serai wangii ka.. ada jugak faedah daripada dok pening sorang-sorang kat opis neh..
janji masyukkkkk...
hurmmm berangan tak abih aku ni..
arghhhh.. tahun depan bulan satu baru nak masuk 3 tahun... 
macam mana la aku nak tahan lagi bertahun tahun di sini..
*********

agaknya aku kena dengar ceramah dr fazilah kamsah la..baru termotivate skett..
serabut sana sini.. ish..aku pun tak pahamm.. agaknya aku sorang ja kot bermasalah..
orang laen macam okey jaaa...safe mode ja punnn..

kadang-kadang aku macam jadik PA pun ada.. kalo PA ajaaa aku okey jaa..
tapi jangan campur adukkan aku dengan jaga benda lain pulak..
ini sampai aku takleh nak fokus kat satu-satu benda..
entahlah..give up pulak kadang-kadang..
apalah kerja yang seswai dengan aku neh?? problemo betoi laa..
impian aku nak jadik suri rumah..kerja dari rumah..
boleh jaga anak-anak dan tapi dalam masa yang sama ada pendapatan lain..
hurmmm..
ni apa pulak ni bau wangi semerbakkk pulak nehhh.. aihhh seb baik pagi2..
kalo petang2 time aku sensorang mesti aku dah cabut tunggu kat bawah..

9 comments:

  1. tu tanda nk iris nk dpt adik lg tu... ekekekeke

    ReplyDelete
  2. Pacat, dan la bagi aku dgn fendy buleh p melancong Brisbane dulu..baru buleh asiff and iris dapat adik

    ReplyDelete
  3. mau ka..??

    aku ada gak plan nk p luaq negara..

    kalo p ramai2 jimat sket.. kalo nk lg jimat..

    xyah tour guide.. kita redah jer.. haha..

    tp leh bwak ank la.. hehe..

    kalo kompom.. kita bleh book tiket awai setaun.. kompom jimat..

    aku bajet dlm 5K la paling mahai pon 1 couple..

    pakej 7-8 hari.. hahaha..

    amacam.. baik x racun aku... wakakaka

    ReplyDelete
  4. Haa..nanti tunggu tahun depan aku buleh bok kluaq KWSP aku semuaa duluuu..hahahahahaaa

    ReplyDelete
  5. dah bleh book siap2 dah flight lg 2 taun... wakakaka..

    ReplyDelete
  6. weh bukan ko selain PA , ko penyambut tetamu ker? ahahhaaaaa

    ReplyDelete
  7. teringat kes tanya makcik masjid besi tuuu.. hahahaha.. dia tak pandang langsung muka akuuu kan hany...hahaha

    ReplyDelete
  8. den mimpi tanam pokok serai smlm, jumpe entry ni dari google. kui2

    ReplyDelete

.