Wednesday, August 27, 2014

Jumpa Mona

as-salam...

amboi tajuk..spesifik sungguh..
kahkahkah...

tadi pi bayaq duit kereta yang
 tak cukup bayaq kat ambank alamanda...
tetiba dapat sms dari ambank kata ada bayaran due...
bayaran tak cukup katanya
poning pikiaq...call ambank dia kata ada tak cukup ..
200 lebih jg la..
heran aku..sepanjang dok bayaq kereta 
pakai cash deposit..mmg bayaq lebih..
pastu p bank tadi, mintak dia check kan ..
bulan brapa yang sangkut tu..
sebab bulan ni dah bayaq 14hb aritu...
last kena bayaq 24 hb sebenaqnya..
pastu pempuan kaunter tu kata dia takleh cek..
pumpangpumpang tang tu..
last2 aku pun jenis malas nak hingaq..
bayaq ja laa..214.25..
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
buleh buat beli wallet baru..
dah la wallet terkoyak rabak dah ni..
sadis akuu..

pastu lepas bayaq pi makan kat food court..
mak oi..meja penuh..
takpalah..
sambil2 dok berdiri tunggu meja...macam biasalah..
cover tengok fb la kat henpon..kikikiki
sekali ..aku terpandang seorang blogger....Mona
dari jauh membawa makanan...
menuju ke arah meja sebelah aku berdiri tu..

dalam hati, nak tegoq tak tegoq ni..
tapi satgi salah orang, tebai muka kang...
skali dia mai letak makanan,
 dia tegur tanya lebih kurang ginilah ayat "cari tempat ka?"
sahhh......kompemm Mona...
aku pun teruih la tanya..ni Mona kan..
seb baik dia pun kenai..excited sungguh haku...
aku dok rajin baca and komen blog diaa...
Aku..time tu rasa...segaknya Mona...kulit cantik....
aku???
selekeh yang amat..
hahahahahahaa....
segannyaaaaaaaaaa...
tengok2, meja sebelah kosong...dan la sat dok berborak...

Mona, lain kali kita set time no..
buleh jumpa sambil sembang panjang...
nanti sila share apakah supplement / facial yang diamalkan.
berseri-seri ai tengok u...kikikikiki...



6 comments:

  1. Haha itu aje ko nak ty kan,xhabis2 facial ape kakaka. Ce ko try ushar catalyna. Mmbe aku pakai elok lak aku tgk. Lobang2 permukaan bulan mmg ketara sgt makin xdak.haha aku ni byk lobang lg. Tp la ni malas nk layan sgt facial ni.nanti la kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa..Hani, betoi wei..memang flawless sungguh kulit Mona..
      tu yang aku tanya tu. Catalyna tu aku dah try dah wei sebelum ni..
      tak dak effect...agaknya kulit aku ni jenis ketegaq..wakakakka...
      lepas bersalin nanti kena jaga kulit ni..

      Delete
  2. hahaha ... (sambil nak type sambil senyum nih!) hahaha..
    Tq..entry special nih. haha.. takda apa rahsia laa.. pasai berisi.. kulit cekang.. tu gebu! heee... Linda pon sama ja..seri ibu ngandung.. syoknya! tolong la bagi jangkit kat mona pulak oi. Boleh.. nanti kita jumpa.. hee malu tak abeh lagi ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnnn...bagi jangkit kat Mona..kikikiki..nanti kita jumpa buleh kami korek rahsia..hahahhaa

      Delete
  3. Seronok kalau terjumpa kawan alam maya.... 1st time jumpa pun rasa macam dah lama kenal :-)

    ReplyDelete
  4. teruja bila dpt jumpa kawan blogger kan lyn?? tambah2 klu cantik.. hehe... tak perlu rasa rendah diri bah... hehe

    ReplyDelete

.