Wednesday, January 18, 2012

happy besday muhammad asiff yang ke-2

2 january aritu genaplah umur anak teruna sorang tu 2 tahun...
alhamdulillah..semoga muhammad asiff akan dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yang baik dan taat pada allah swt dan mama serta abah, jugaa semoga anak mama ni bijak bestari dan dapat menyumbang bakti buat agama bangsa dan negara.. ameennn..

 time besday dia, kami sefamily balik kampung..tok(nenek) dan tok wan(datuk) asiff serta maksu depa sekali sponsor majlis kecil kecilan untuk cucu depa yang dari jauh ni..
macam jauh sangat..kahkahkah
tima kasih tak terhingga..

tokwan asiff ni kalau bab nak buat makan2, memang dia suka sangat..kalau boleh satu kampung dia nak jemput.. sampai tak menang tangan dibuatnya melayan orang kampung..
menu hari tu laksa tempah di kuala perlis, kek, buah-buahan, makanan ringan 
dan macam2 lagi...

layankanja lah gambar2 ni bawah ni..
lambat upload sebab  dok cari kabel tepon lepas ke mana ntah..
kek ni maksu asiff sponsor..
sempat amek gambaq ulam ulaman jaa..yang lain tak dan, sebab kena terjah dah..

main2 ja makan pun..last2 buang..sebelum orang lain makan, kasik depa dua makan dulu
ikan kukus baru nak masak..hahahahaa..penuh dengan semak samun...

gambaq2 ni pakai henset ja..ntah bila nak dapat dslr ntah..
harap2 impianku yang satu lagi tu akan berakhir tak lama lagi...ameennn..
mendahulukan mana yang penting..ada ka impian pun kira mana yang penting??
hurmmmm..

semoga kami sekeluarga dimurahkan rezeki dan sihat2 semuanya...
ameennn

10 comments:

  1. Happy belated birthday Asif. Jadi anak yang soleh (ayat Adam). Sedapnya Laksa.... Lambat lagi nak buleh makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak liza, kena pantang lama tu laksa..kekekeke

      Delete
  2. happy besday to adik asiff...semoga jadi anak kebanggaan mama & abah...

    ReplyDelete
  3. dah 2 tahun dah asiff.heppy bday asiff..moga jd anak yg soleh..jgn nakal2 tau.nti lagi kurus mama kamu yg dah mmg selim tuh..kekekekek...linda raya cina g mana?kami tak jadi pi melaka la..nak terjah mah hang..hehhahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengkiu yana. mai la umah aku. aku tak pi mana pun..femily aku nak mai. esok malam sampai..

      Delete
  4. eh asif nie rupenye sebaya adam ek, cume lahir awal skit...ingatkan asif lagi besar dr adam...hihi..

    heppy bday asiff!

    ReplyDelete
  5. ala...gamba beday boi xbyk pom...sedap sungguh laksa ngn ikan...

    ReplyDelete
  6. rita.gambaq besday boy tak banyak sebab dok tak diam ajer...semua gambaq dia bergoyang jadik blur..hahahaha

    ReplyDelete

.