Saturday, January 28, 2012

selamat pagiii

apa kes laa pepagi buta dok buat entry..
huhuhu..
bila anak-anak dah tido, ingat nak sambung buat keja opis kejap..
skali buka email, macam2 hal pulak dah.. terus aku tutup kerja2 aku ni..
malas pikir dah, tunggu ja lah next week.
aku cuti khamis jumaat ni..
bukan saja-saja nak ngelat, laki aku outstation..paham2 ja la kan..umpama patah kaki aku.. 2 hari dok dalam umah..
keluar umah jemur kain and angkat kain jaa..
tak semestinya orang yang bercuti tu nak ngelat kan... 
tapi ada jugak yg suka buat gitu sebenaqnya..berdasarkan pengalaman
huuuuuuuuu..
aku heran la..time2 aku cuti ni ramai betoi nak amek kesempatan.. 
haih..terasa teraniaya betoi..
takperlah, siapalah aku kan..
tapi insyaallah aku dah buat keputusan..
insyaallah lepas jumaat depan 02022012 akan aku laksanakan jugak hajat di hati ini..
takmau pikiaq dah apa orang kata, hati dan badan sendiri yang merana..
insyaallah..semoga allah swt murahkan rezeki aku walau di mana pun..

yang pastinya 30 dan 31 hb nanti mesti aku tak menang tangan...
ditambah pulak 2 3 february kena conduct training..
berdebar-debar hati ini, risau benda2 tu tak jalan..

aku tatau la kenapa, rasa macam nak pi darul syifa jaa..
aku memang takleh lena malam2..
kalau aku lena awai, ngantuk yang tak dapat ditahan2 mata ni,
tapi nanti kol 3 4 pagi mesti aku terjaga..
pastu hati tak tenang...asik pikir macam2..
pastu asik nak marah jaaa..
ni malam ni aku nk try tido lewat..harap2 tak jaga dah kol 3 4 pagi..
jaga time subuh nanti trus bangun..

3 comments:

  1. Morning Linda... (sebenarnya MM pun tak sangka rupanya dah pagi).

    Kita pun boring klu cik abg outstation, mujur je bleh ngeblog2 sesama kaum hawa.. ilang jugak bosan.

    ReplyDelete
  2. MM pun tak tido lagi rupanya..hehehe.. tu lah sungguh bosan kalo takder peneman sorang tu..huhuhu..cepat2 lah esok..

    ReplyDelete
  3. hang awat linda?jumpa nti soty mory eh

    ReplyDelete

.