Monday, September 17, 2012

hari malaysia..

as-salam dan selamat  hari malaysiaaa kawan2...
cuti sehari lagi kan arini...
syoknyerrr memasing....
ujung minggu ni ramai lagi buat open house dan kenduri..penghabisan syawal...
sat ja abih sebulan...
semalam open house raya jiran dekat umah aku ni...
perghhhh... macam biasalah, kalau namanya jiran, aku lah antara yang terawal...
siap ada lori cendol...tercapai hasrat dihati nak makan cendol sedap...
pekat dan likat santannya dan gula melakanya...
kahkahkah..naik pulak bacaan gula dalam darah aku nanti..
pastu hari ni open house umah kawan aku kat bangi pulak..
rasanya ni macam housewarming kot, sebab depa baru masuk umah baru..
insyaallah akan sampai...

ni aku awai2 berblog ni bukan apa, satgi kalau anak2 dah bangun tidoq
jenuh pulak dok berebut dengan depa...
berblog sambil2 setelkan kerja rumah...
okeylah jom p jemur kain...
dok pikiaq2 nak sarapan apa ntah...
cucoq ohhhh cucoq...cucoq lemak manis lah satgi..
okey byeeeeee...
ceria2 kan hari anda sekeluarga..
semoga perjalanan hidup kita sekeluarga diberkati olehNYA....
wassalam.....

2 comments:

  1. demmm tiba2 aku trbayang cucur manis adabi ahaha,saje je ko kan...tp hr ni aku mkn nasik lemak sbb dh lama giler tak mkn nasik lemak.sejak station kt precint2 tu,xsodap nasik lemak kt cafe tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hani..ko macam tau2 jaa kan... mmmg aku guna tepung segera adabi tu..kahkahkah...

      Delete

.