Wednesday, April 14, 2010

borink..

dua keja sudah aku setelkan..sekarang dok sangap wat minit miting..lembap sunggup keppala otak nk recall balik mitin 6 sigma tu..aku tgk apa aku tulis dlm notebook aku ni pun tak paham..kekekekkeee.. tu laa...masa miting aritu, jasad ja disitu tapi pikiran ntah kemana2..
macam mana nk naek jadik jutawan sektor awam neh..kalo gitu cara aku bekerja...kuangkuangkuang... aku konpius..
rasanya aku kena di motivated tetiap minggu la weh.. baru mantap wat keja tiap2 hari.
malam ni balik sambung minit miting ni..kot2 keluar idea2 bernas..jgn kelaut sudah la..
dalam2 dok karang ayat minit ni, kepala aku dok pikir dateline utk documentation smrp & casemix system yg kena settle tu. smrp doc dh ada cuma kena enhance2 sikit lagi..tapi casemix tu aku tadak idea.. kan ker casemix tu masih dlm tender..lagipun, aku dulu buat tender ja casemix tu, lain2 miting casemix b4 tu mana aku join.. patut ka aku yg kena buat documentation utk casemix tuuuuuuuhhh.. sungguh aku keliru.. bos..bos..bos...
tapi kalo dh itu satu arahan untuk aku..kenala aku buat jugak kan..(buat jer la..) walaupun berat hati ini..rasa mcm kena buli ngn bos.. ker bos tgk aku mcm tader keja.. bos, ketahuilah dirimu walaupun sayer hanya jaga smrp ni sajer..but sistem ini sgt bermasalah.. bos pun ambik maklum lah yer..saya bukan genius tahap dewa..

nota kaki: kenapa aku membebel ni??? kenapa dan kenapa dan kenapa..adakah aku sudah wenggg???

No comments:

Post a Comment

.