Thursday, April 29, 2010

sakit lengan niii..

ni gara2 suntikan H1N1 la ni.. lengan takleh nk angkat sebelah ni.
huuuuuuuuuuuu...
esok dh la nk bercuti2 pusing Kay Ell.. hehehhe...
esok sebenaqnya ada farewell party ngn kak atie
(ex opismate merangkap kakak paling best kat opis dulu)
sedeynya, dia dh nk balik hometown dia dh kat kulim..
aku rasa bersalah pun ada jugak, sbb asik tertangguh ja masa kak atie nk g umah aku.
kursus la..mcm2 agenda.
sebab tu aku nak jugak jumpa kak atie esok..sbb malam esok dia nk bertolak balik dah.
mesti nnt aku rindu dia, rindu celoteh2 dia. tingat zaman2 dok opis lama dulu. best sgt2 saat itu...bergossip sama2, bertungkus lumus wat kerja projek ITT tu..
tatau la mcm mana esok saat nak melepaskan dia pergi..ceyy..ayat jiwang..
aku ni emosi2 sikit kalo ngn org yang rapat ni.. dulu pun masa resign dr sana, aku nangis2 tersedu sedan..huahuahuaaa...sengal sungguh aku ni..tapi entah.. mmg aku mcm tu, bila dh rapat ngn kawan2, aku rasa mcm sedih sgt kalo jd kes2 mcm gini. aku rasa bila dok jauh dr family, kwn2 baik ni la yang aku anggap mcm family aku.. aku mendoakan kak atie sekeluarga dilimpahi rahmat dr NYA yang maha esa..
moga anak2nya afrina, afiq && affan akan membesar bagaikan juara nanti n maintain comei2 nnt.

No comments:

Post a Comment

.