Monday, April 26, 2010

sAyEr sUdAh fEnIN..


cantek dak weh lappy2 kat atas ni??
aku dh pedih bijik mata ni..dikala otak takleh terima apa2 arahan untuk wat sebarang keja lagi..aku membuka website sony..sebab ahad kemarin aku p usha2 laptop vaio kat jusco..waa sangat chantek maaa... terpegun aku melihat reganya..rm3999.00 hengget, maybe bagi korang murah kot..
tapi bagi aku..mahal la.. ya la kan..quality vs rupa.. nak simpan duwwet la..nak wat beli lappy tu.. macam2 aku berangan dalam kepala otak aku ni..macam duit aku untuk shopping2 ja kan.. banyak lagi duit nak guna..beli susu @ pempers @ nursery...
pastu nak impun sikit2 nk beli umah.. && himpun duit ASB && himpun duit utk anak2..banyaknyaaaaaa.... boleh ker ni.. insyaallahh...semoga aku dimurahkan rezeki olehNYA..ameennn...



No comments:

Post a Comment

.